<<>>>

Zao mi je zivote sto sam mjesece trosila na ljubav koja postojala nije,a mladost poklanjala tami,a ne svjetlu.Ko zna,mozda je nisam vidjela
Zivote sad se pitam cemu je to sve bilo,kad je napakostili samo mom mladom bicu,srcu koje se uzalud nadalo,dusi koja je iznova dizala se i tonula.
Ko u pobjednickom marsu,umjetso pobjede koju sma sama stvorila naglasavao se poraz.
Kako mi je zao zivote moj,svih lijepih proljetnih noci,i vrelih ljetnih dana sto provedoh upijajuci prevaru sa njegovih usana,ne vidjeci pravi zivot.
Oprosti mi zivote,sto ne poslusah poruku zivotne mladosti da se samo jednom zivi.
Oprosti mi za sve,jer vise se nikada ne vraca ono sto se dadne,izgubi i pogazi. Da sam bar imala radi koga.
Ponekad pozelim da ko macka imam 9 zivota,mozda bi tad gledala svoje srce,a ne mislila nadruge,mozda bi tad vidjela nistavilo muskog srca.

Upoznala sam nekog kome se divim jer ne znajuci tjesi moj zivot da ne propadne od ocaja i naivnosti.

Zao mi je zivote sto sam ti tratila vrijeme,kao gubitnik u sjenkama magle,

jer tek sad shvati da ti zivot nece dati ako u srcu zaista i iskreno pozelis da ozivis i krenes dalje.

Za novo sutra i moje mlado iskreno srce.

andjeotuge
ŠezdesetŠest kapljica kise na mome tijelu... Sve sam ih marljivo izbrojala... Svaka druga je nosila tvoje ime... A,svaka prva novi pocetak daleko od tebe... Zbunjenost...zasto te ima pa te nema... I šezdesetšesta kapljica nosila je nadu... Nadu za bolje sutra,nadu daleko od tebe...

Komentariši